Сайт # 1 за имоти под наем във Велико Търново. Наеми на квартири, нощувки, магазини и офиси. Луксозни къщи за гости в Балкана.
26.11.2024 23:37
Абонамент за Email новини | |||||||||||
|
България е пета в Европа по търговски площи в процес на изграждане | ||
България е на пето място в Европа по обем площи в търговски центрове в процес на изграждане, сочи доклад на консултантската компания Cushman&Wakefield за развитието на сегмента през 2009 г. Повече от 600 хил. кв. м нови търговски площи предстои да бъдат завършени през 2010 и 2011 г., което ще ни изведе на по-челни позиции при подреждането по квадратни метри търговска площ на 1000 души. Според доклада България, заедно с Хърватска, отбелязва най-силен ръст по отношение на новоизлезли търговски площи през 2009 г., макар отварянето на голяма част от тях да бе отложено за 2010 г. През последните години строителството на търговски центрове набра скорост и в България през 2010 г. е планирано да излязат около 300 хил. кв.м нови търговски площи, което е огромен обем за мащабите българския пазар. Тази търговска площ предлага на практика неограничени възможности за развитие на българските търговци. Първото място в класацията по търговски центрове в процес на изграждане се заема от Русия, следвана от Турция, Италия и Франция. Почти същият обем площи, колкото в България, е в процес на развитие в Испания, а топ 10 се допълва от Полша, Великобритания, Германия и Румъния в този ред. Общо 256 нови търговски центрове са отворили врати в Европа, в резултат на което общата търговска площ на стария континент в момента възлиза на 128,3 млн. кв.м. Най-голям дял от всички нови площи представляват тези в Централна и Източна Европа – 57% от всички. В момента на 1000 жители население в рамките на Европейския съюз се падат около 225,6 кв.м търговски площи. Нивата на възвръщаемост се стабилизират в по-голямата част от континента през втората половина на 2009 г. Средната доходност в първокачествен мол в Европа достигна пик през септември – 7,54%. През същия месец на 2007 г. тази стойност е била 5,47%. Очакванията за 2010 г. са тя да бъде изпълнена с предизвикателства, рисковете да се запазят, но активността на инвеститорите да нарасне. В България прогнозата е за плавно нарастване на обема реализирани търговски площи, но при всички положения не лавинообразно, а бавно - с темповете на възстановяване на цялата икономика на страната. |
||
29.03.2010 | ||
|
Warning: array_rand(): Array is empty in /var/www/cityrent.bg/pages/rand_hot_offer_property_bar.php on line 34