Сайт # 1 за имоти под наем във Велико Търново. Наеми на квартири, нощувки, магазини и офиси. Луксозни къщи за гости в Балкана.
27.11.2024 23:47
Абонамент за Email новини | |||||||||||
|
В. Търново е пилотен град в национална кампания за насърчаване на вътрешния туризъм | ||
12.01.2016 | ||
Велико Търново е пилотен град в новата национална кампания за насърчаване на вътрешния туризъм, информираха от Общината. Върху два билборда в старата българска столица съвсем скоро ще бъдат поставени рекламни изображения на културно-исторически забележителности в България. Избраните локации са в района на западния пътен възел и на изхода на Велико Търново към Варна. Първите пана ще представят туристически обект в Бургас и крепостта Баба Вида във Видин. Старопрестолният град ще влезе в кампанията с аудио-визуалния спектакъл „Царевград Търнов – Звук и светлина”, който се прожектира върху крепостта Царевец. Визията ще бъде показана първо в Бургас, Разград и Перник и ще остане тези градове около четири месеца. Новата инициатива е дело на Министерството на туризма и се реализира в партньорство с общини от цяла България. Концепцията предвижда на територията на една община да се рекламират възможностите за туризъм в друга. Така знакови културно-исторически забележителности ще бъдат представяни в различните части на страната. Сред избраните обекти са средновековната крепост Баба Вида, археологическият комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Басарбовския скален манастир, Александровската гробица, средновековната столична крепост Царевец с аудио-визуалния спектакъл „Царевград Търнов – звук и светлина” и др. Визиите ще обхванат над 40 билборда в цяла България. Кампанията се финансира от Министерството на туризма, а общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации. Велико Търново е сред пилотните градове заедно с Русе, Разград, Бургас, Хасково, Видин, Силистра, Габрово, Монтана, Кърджали и Перник. Целта на инициативата е да повиши информираността на българите за културно-историческите забележителности и да разнообрази националния туристически продукт. Тя е продължение на приключилия проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, която успя да достигне до около 2 млн. души. |
||
Източник: www.dariknews.bg | ||
|
Warning: array_rand(): Array is empty in /var/www/cityrent.bg/pages/rand_hot_offer_property_bar.php on line 34